Všetko naj k Vianociam a PF 2012

Veselé vianocea PF 2012.

Milý naši zamestnaci.Dovoľte aby som Vás týmto malým prianim oslovil a poprial Vám veľa šťastia,zdravia,naďalej km bez nehôd a hlavne aby sa Vám darilo aj v roku 2012 tak ako v tomto a nech sa Vám splnia všetky želania ktoré si prenesiete do nového roka.

Tiež by som Vám chcel podakovať že ste boli súčastou mojej maléj prepravnéj firmy,síce iba virtuálnej ale myslím si že za ten rok čo pôsobyme ako prepravcovia sme sa celkom slušne udržaly konkurencii.

Tiež by som bol rád kebyže všetci naši zamestnanci mi pošlu svoje saves lebo mám pre nich"zvláštne Vianočné darčeky"  Tak Vás prosím aby ste mi ich poslali na mail aby som to stihol do konca roka vybaviť.

Teda si užite dovolenky oslavte to ako sa patrý a nezabudnite že budeme aj naďaľej vďačný ak ostanete s nami aj v novom roku ako naši zamestnanci.

 

S pozdravom ostáva Michal Rybar

Majiteľ firmy CARGOFISHER.

Anketa

Líbí se vám nový skin??

Celkový počet hlasov: 307